.

.

سایت تخصصی گیتار برای پارسی زبانان عزیز
از گیتار خود لذت ببرید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

آکورد اهنگ گله محسن یاحقی

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۴ ب.ظ

آکورد اهنگ گله محسن یاحقی

گله محسن یاحقی
ریتم : 4/4
 
[Em]کنار هر قطره اشکم هزار [Bm]خاطره دفنه
[Em] انقدر خاطره داریم که [Bm]گویی قد یک قرنه

[Bm]گلو میسوزه از [C]عشقت عش[Am]قی که مثل زهره
  ولی بی عشق تو [C]هر دم خنده با [Am]لبهای من [Bm]قهره

ادامه در ادامه ی مطلب





گله محسن یاحقی
ریتم : 4/4
 
[Em]کنار هر قطره اشکم هزار [Bm]خاطره دفنه
[Em] انقدر خاطره داریم که [Bm]گویی قد یک قرنه

[Bm]گلو میسوزه از [C]عشقت عش[Am]قی که مثل زهره
  ولی بی عشق تو [C]هر دم خنده با [Am]لبهای من [Bm]قهره

[Bm]درسته با منی اما به این [C]بودن نیازارم
[Bm]   تو که حتی با چشماتم نمی[C]گی آه دوست دارم

[C]اگه [Am]گفتی دوستت دارم فقط [C]بازی لبا[Bm]هات بود
وگر[C]نه رنگ خود[Am]خواهی نشسته توی چش[Bm]مات بود

[Em]هر چی عشقه توی دنیا من میخواس[C]تم مال ما شه
اما تو هیچ [D]وقت نذاشتی بینمون [Bm]غصه نباشه

[Em]فکر میکردم با یه بوسه با تو هم[C]خونه می مونم
نمیدو[D]نستم نمیشه آخه بی [Bm]تو نمی تونم

)گله می[C]کنم من از تو از تو که [Am]این همه بی[Bm] رحمی
هزار [C]بار مردم از [Am]عشقت تو که هیچ وقت نمی[Bm]فهمی(2

[Bm]چشام همزاده اشک وخون دلم هم[C]سایه آهه
زمو[Bm]نه گرگ و عشق تو شبیه [C]مکر روباهه

شدم [Am]چوپان ساده لوح کنار [C]گله [Bm]احساس
چه رس[C]می داره این گله [Am]سر چنگال گرگ [Bm]دعواست

[Bm]تو این قدر خواستنی هستی که این [C]گله نمیفهمه
اگه [Bm]لبخند به لب داری دلت [C]از سنگه وبیرحمه

ببخش [Am]خوبم اگه این عشق [C]حیله تو را رو [Bm]کرد
نفرین [C]به دل [Am]ساده که به چنگال تو[Bm] خو کرد

هر چی عشقه…….

نظرات  (۱)

عالیه 
فقط میتونم همین رو بگم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی